4 Nisan 2016 Pazartesi

Hu huuu! Evet hala yaşıyorum:)

Sizleri ihmal ettiğimi düşünmeyin ne olur, maşallah bu aralar diğer blogum Üşengeç Şef aldı başını gidiyor. Onun peşinde koşturmaktan, gecem gündüzüm birbirine karıştı. Bir müddet daha zaman istiyorum sizden. Ama bilmenizi isterim ki, bu bloguma yazmayı da, sizleri de çok özledim.

Bu arada siz de beni azcıcık özlediyseniz, "neler yapıyormuş bu deli kız diye Üşengeç Şef'e de bir göz atabilirsiniz. 



Bunca şeyin arasında, ilham geldi bir kere ve piyano derslerine de başladım. Gerekirse sabah daha da erken kalkıp, pratik yapmaya koşturuyorum, beni çok mutlu ediyor. İlk enstrümanım olacak ama çalışınca başarılamayacak şey yok.


Diyorum ya, öyle bir koşturmaca halindeyim ki, hızıma ben dahil, kimsecikler yetişemiyor:) 


Hatta geçenlerden Virgin Radio'da Geveze Show'da sabah, Sevgili Geveze'nin canlı yayın konuğuydum. Kaçıranlar için videosunu bile çektik yayının. Öyle eğlendik ki bence illa ki bir göz atın şuradan:)


Hastalıklar sağlıklar hepsi bizim için. Henüz daha size detayları anlatamasam da 2014 yılı kolay geçmedi edepsiz. "Başıma gelenler pişmiş tavuğun başına gelmemiştir" diye düşünsem de, eminim sizde ne hikayeler vardır. Ne yapalım, elimizden sadece halimize şükretmek gelir:) Kanser illetini, kendim fark ederek teşhis ettirip, en ağır şekliyle yaşasam da, kemoterapi seanslarım bitti çok şükür. Şimdi artık kısa saç modellerinin keyfini sürme zamanı! Her şeyin güzel tarafını görebilmeyi öğreniyor insan yaşaya yaşaya:) "Erken teşhis hayat kurtarır" diyorlar ya, hadi inşallah bakalım:)


Ameliyatlar yetmezmiş gibi, bir de kemoterapi esnasında ve sonrasında verilen kortizonlu, hormonlu ilaçlar derken, kilo almak kaçınılmaz biliyorsunuz. Böyle olunca ben de "Amanın! Yaz geliyor" derdine düştüm. Bir de üzerine, kemoterapinin iştah kesen etkilerinden kurtulup, hapur hupur her sevdiğim şeyden yemeye başlayınca, bu durum bana koca bir göbek olarak geri dönse de, şu anda diyetisyen eşliğinde kontrollü bir diyet yapıyorum. Bunları da yine Üşengeç Şef'de anlattım, okumak isterseniz, işte tam da burada. Amacım resimdeki abi gibi "baklavalı" bir karnımın olması değil tabi, ben haddimi bilirim. 6 pack değil de hani bi 4 pack bile bana yeter de artar:) 


Kısacık bir "merhaba" demeye uğradım ama çenem düşmüş yine ve amma da konuşmuşum:) Ben varlığımı hissettirdim ve umarım size biraz da olsa yaşam enerjimi geçirebildim ve belki kendiniz için güzel şeyler yapmanız için minicik de olsa bir ilham verebildim. Haydi siz de bloguma üye olun ve bana güzel güzel yorumlar bırakın ki, ben de birilerinin sesime ses verdiğini hissedebileyim:)

Hepinize benden kucak dolusu sevgiler:))

Unutmadan Bloguma üye olmak için tıklayın

Diğer Sosyal medya hesaplarım da şöyle:

3 yorum:

  1. çok geçmiş olsun hiç bilmiyordum :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, üzmek istemedim o anlarda kimseyi...

      Sil
    2. Herkesin kesinlkle tanıması gereken mükemmel bir insansınz. Sizi severek ve hep büyuk bir merak ve heyecanla takip ediyorum :) sizi cok seviyorum :)

      Sil